Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html
Шаблоны для Joomla 3здесь
Понеділок, 25 03 2019

Навігаційна стежка

Районне засідання творчої лабораторії з особистісно зорієнтованого навчання української літератури в Зірненській ЗОШ

20.10.2014 року на базі Зірненської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося районне засідання творчої лабораторії з особистісно зорієнтованого навчання української літератури.

У роботі взяли участь методист районного методичного кабінету, вчителі-словесники із шкіл району.

Т.М.Меленчук, керівник районної творчої лабораторії, окреслила мету заходу, ознайомила присутніх з теоретичними засадами використання письмових стратегій та їх ролі у становленні читача. Педагоги обговорювали питання забезпечення реальної участі школярів у навчальному процесі та створенні умов для саморозвитку особистості засобами української літератури. Перед початком уроку, який відвідали словесники, вчитель української мови та літератури Р.А.Гаврилюк дала коротку психолого-педагогічну характеристику 6 класу та проанонсувала урок з теми «Микола Вороний. «Євшан-зілля»: патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів».

DSCN0829

У процесі роботи присутні вирішували проблемні питання, акцентували увагу на окремих деталях, обмінювалися думками щодо проведеного уроку. Спілкування було конструктивним і доброзичливим.

DSCN0833

Після закінчення теоретичного заняття учасники заходу здійснили екскурсію до шкільного музею.

DSCN0845

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Форма входу

Сучасний освітній простір

Календар новин

Березень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Версія для людей з вадами зору

zir 2

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронна реєстрація в ДНЗ

Зовнішнє незалежне оцінювання

1522672676 converted

Кількість відвідувань

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
1357
281
1357
10228
426879
10
0
10

Останнє в Форумі

  • No posts to display.