Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html
Шаблоны для Joomla 3здесь
Вівторок, 11 12 2018

Навігаційна стежка

Cемінар-практикум вчителів трудового навчання (технологій) в Березнівській гімназії

Ніхто не стає майстром,
не тренуючись в майстерності
Я. Коменський

На базі Березнівської гімназії 19 березня 2015 року відбувся семінар-практикум для вчителів трудового навчання (технологій) за темою «Організація методів навчання і виховання на уроках трудового навчання та в позаурочний час». На семінарі були присутні 36 вчителів трудового навчання та креслення загальноосвітніх навчальних закладів району.

Відповідно плану роботи з метою та завданнями семінару – ознайомила методист РМК Карпець Ю.С. Заступники з навчально-виховного процесу Клюйко О.К. та Черниш Л.І. учасників ознайомили із закладом.

DSC 8163

DSC 8140

Під час теоретичного модуля учителі трудового навчання Березнівської гімназії представили свій досвід роботи з питань викладання трудового навчання в 6 класі за новою програмою та організації позаурочної діяльності під час викладання трудового навчання.

DSC 8147

Практичну частину розпочали вчитель обслуговуючої праці, Сидорчук Г.А. та вчитель технічної праці Юсенко А.М. Вчителі провели цікавий та змістовний майстер-клас. Учасники семінару, отримавши чітку інструкційну картку, із задоволенням виконували роботу.

DSC 8164

По закінченню було підведено підсумки та прийнято методичні рекомендації для використання у роботі вчителів трудового навчання та креслення.

DSC 8205

Під час проведення семінару-практикуму панувала доброзичлива атмосфера і дружня співпраця всіх вчителів.

DSC 8100

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Форма входу

Сучасний освітній простір

Версія для людей з вадами зору

zir 2

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронна реєстрація в ДНЗ

Зовнішнє незалежне оцінювання

Кількість відвідувань

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
351
443
794
4362
394719
1
0
1

Останнє в Форумі

  • No posts to display.