Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html
Шаблоны для Joomla 3здесь
Вівторок, 18 12 2018

Навігаційна стежка

Створили Педагогічну плеяду імені Василя Сухомлинського

«Учитель усвідомлює виключне значення своєї суб'єктивної волі в творенні освітнього процесу, тому постійно зайнятий вдосконаленням свого характеру, поглядів, педагогічної майстерності, духовно морального світу, шукає і творить у собі педагога від Світла для дітей Світла», – так виголошує Кодекс честі і служіння педагога. Саме для того учителі збираються на різноманітні методичні семінари, засідання і т.п., щоб удосконалити свої вміння та знання, які надалі використовуватимуться ними у педагогічній практиці в рідних школах.

Перше засідання Центру Гуманної Педагогіки з теми «Від серця до серця або перші кроки діяльності Центру Гуманної Педагогіки» відбулося 11.12.2015 року на базі Березнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, в якому взяли участь учителі початкових класів району та кандидат педагогічних наук Михайло Якович Антонець.

DSCN8364

До вітального слова запросили директора Березнівськоі ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Віктора Івановича Боровця, який розповів присутнім про матеріально-технічну базу школи, яка за останні роки значно зросла, про навчальні успіхи вихованців та проаналізував якісний склад педагогічних працівників навчального закладу. А ще побажав учасникам засідання гарної творчої праці.

Керувала засіданням методист районного методичного кабінету Марина Володимирівна Рубінс. Розпочала засідання методичним полілогом про підготовку учителя гуманістичного світогляду Оксана Василівна Лопачук, керівник Центру Гуманної Педагогіки. Присутні мали змогу переглянути відеоролик «Сонце В. О. Сухомлинського», метою якого було детальніше познайомитись із життєвим і творчим шляхом Василя Олександровича. Пізніше, учні третього класу (Максим Булавін, Кира Гурин, Вікторія Стеблюк) інсценізували оповідання Сухомлинського «Соловей і Жук». Школярі дуже вміло увійшли в образи і заслужено отримали нагороду – гучні оплески учасників засідання.

Далі до слова запросили М. Я. Антонця, який присвятив життя вивченню праць народного педагога і презентував свою книгу «Сучасні проблеми діяльності вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського» в контексті основних завдань початкової школи.

Михайло Якович працював над своєю книгою близько 15-ти років, адже у Сухомлинського не всі матеріали є опублікованими, дещо знаходиться у рукописах. А він намагався перечитати і дослідити практично усе, бо ці праці є надбанням та гордістю українського народу.

Під час практичної частини засідання присутні розділилися на три групи і відвідали уроки літературного та позакласного читання у 3-4 класах. Це були уроки Добра і Людяності, під керівництвом О. В. Лопачук, Р. О. Ковальчук та Л. М. Нересниці, учителів початкових класів Березнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2. Метою учасників було спостереження за ефективністю використання форм і методів на уроках в початкових класах у сфері гуманізації для збагачення власних творчих педагогічних лабораторій. Учні декламували вірші, обговорювали характери людини, розігрували невеличкі сценки, ділилися прислів’ями, вчилися міркувати та робити правильні висновки, аби зрозуміти, що «Людина починається з Добра».

DSCN8351

Підсумком став круглий стіл, де учасники засідання узагальнили роботу та виробили методичні рекомендації. Саме тоді, за ініціативи Михайла Яковича в рамках методичної роботи присутні учителі початкових класів створили Педагогічну плеяду імені Василя Сухомлинського, яку за одноголосним голосуванням (Протокол №01 від 11.12.2015 р.) очолив М. Я. Антонець. Відповідно було обрано правлінський орган Педагогічної плеяди у складі: заступника – О. В. Лопачук, керівника Центру Гуманної Педагогіки, старшого учителя початкових класів; методиста-куратора – М. В. Рубінс, методиста Березнівського районного методичного кабінету; помічника-консультанта – В. А. Заяца, методиста Березнівського районного методичного кабінету. У перспективі члени Педагогічної плеяди планують затвердити Статут і плідно співпрацювати. А головною їх метою буде використання творчого досвіду дитиноцентричного підходу в діяльності педагогів-гуманістів у процесі вирішення актуальних проблем сучасної школи.

DSCN8352

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Форма входу

Сучасний освітній простір

Календар новин

Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Версія для людей з вадами зору

zir 2

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронна реєстрація в ДНЗ

Зовнішнє незалежне оцінювання

Кількість відвідувань

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
158
309
467
6400
396757
1
0
1

Останнє в Форумі

  • No posts to display.