Шаблоны Joomla 3 здесь: http://www.joomla3x.ru/joomla3-templates.html
Шаблоны для Joomla 3здесь
П'ятниця, 19 10 2018

Навігаційна стежка

Засідання окружного методичного об'єднання вихователів старших дошкільних груп в Моквинському ДНЗ

На базі дошкільного навчального закладу «Ромашка» с. Моквин відбулося засідання окружного методичного об’єднання вихователів старших дошкільних груп Моквинського освітнього округу.

Тема засідання: Використання сучасних ІКТ у навчальній діяльності старших дошкільників.

Мета: формування професійної компетентності педагога у застосуванні нових інформаційних технологій у дошкільній освіті. Завдання:

  • ознайомити педагогів з різновидами комп’ютерних навчально-розвивальних програм
  • розкрити методику використання комп’ютерних ігор у роботі з старшими дошкільниками.

В ході засідання учасники методичного об’єднання переглянули інтегроване заняття з математики та розвитку зв’язного мовлення «Світ професій», яке провела Корицька В.Ю., вихователь ДНЗ «Ромашка» с. Моквин.

DSCN2882

DSCN2890

Вихователь-методист Моквинського ДНЗ «Ромашка» Козлова Г.В., провела презентацію навчально-розвивальних комп’ютерних програм, які використовуються у дошкільних навчальних закладах та зробила ґрунтовний аналіз програми.

З учасниками був проведений педагогічний ринг «Мандрівка ІКТ – країною» у якому вихователі взяли активну участь, показали свої знання і навички володіння комп’ютером.

DSCN2916

DSCN2895

Керівник методичного об’єднання вихователів Моквинського освітнього округу Зайко Г.В. довела до відома учасників методичні рекомендації з визначеної теми.

Підсумки засідання підвела методист районного методичного кабінету Житковська Г. Т.

Методичні рекомендації з теми «Використання сучасних ІКТ у навчальній діяльності старших дошкільників».

Що слід знати, залучаючи дітей до комп’ютерних ігор:
  1. Комп’ютерні ігри слід підбирати відповідно до рівня розвитку дитини, адже далеко не всі комп’ютерні ігри спроможні вирішити освітні завдання.
  2. Комп’ютерним іграм повинні передувати ігри зі звичайними іграшками і предметами – замінниками та діяльність з опорою на реальний предмет чи реальні дії.
  3. До гри на комп’ютері дитина залучається лише за умови своєчасного розвитку різних видів діяльності: предметно-продуктивної, ігрової, музичної, конструкторської, зображувальної та ін.
  4. До комп’ютерних ігор діти залучаються лише тоді, коли малята оволоділи елементарними навичками роботи з комп’ютерним обладнанням.
  5. До комп’ютерних ігор залучають дітей старшого віку.

DSCN2922

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Форма входу

Сучасний освітній простір

Версія для людей з вадами зору

zir 2

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Електронна реєстрація в ДНЗ

Зовнішнє незалежне оцінювання

Кількість відвідувань

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
39
244
975
3833
377703
1
0
1

Останнє в Форумі

  • No posts to display.